2025-04-02 Hírek
Mitől jó egy munkáltatói márka? Mit kínál egy kiváló munkáltatói márka? - Várady Eszter a WEST HUNGÁRIA BAU KFT. HR vezetője foglalta össze gondolatait a másodszor is kiérdemelt Kiváló Munkáltatói Márka díj elnyerésébe fektetett munkáról.
„Büszkék vagyunk erre az elismerésre, mert olyan időket élünk, amikor egy dolog állandó: a változás. HR vezetőként hiszem, hogy ebben a folyamatosan változó világban az igazi érték a stabilitás. Olyan biztonságos és megbízható munkahelyet kínálunk munkatársainknak, ahol hosszú távra tervezhetnek – szakmailag fejlődhetnek, emberileg kibontakozhatnak, és érezhetik, hogy részei egy közösségnek.
Az elmúlt években, összesen több mint 30%-kal nőtt csapatunk létszáma, átlagosan 30%-kal emelkedtek a bérek, és a munkavállalóink 8-10 évet töltenek el nálunk – ezek a számok önmagukért beszélnek. Büszkén jelenthetjük ki, hogy munkaellátottságunk az iparági nehézségek dacára is folyamatos.
Munkáltatói víziónk nemcsak a jelenlegi kollégáink számára nyújt biztonságot, hanem a jövő generációi felé is nyitunk – duális képzési programjainkkal, gyakornoki lehetőségeinkkel és az oktatási intézményekkel való szoros együttműködéseinkkel.
Külön öröm számunkra, hogy a marketing osztállyal közös kampányunk a „WHB a Jövő generációjáért / HR stratégiák – Facebook, LinkedIn” Employer branding kategóriában nemcsak kreatív sikert hozott, hanem a Magyar Marketing Szövetség által alapított Marketing Diamond Awards pályázaton gyémántdíjat is nyert.
Ez az elismerés is megerősített bennünket, hogy jó úton járunk, amikor a látvány mögé is betekintést engedünk – oda, ahol az érték valóban megszületik: a kollégáink munkájába, hiszen a WEST HUNGÁRIA BAU Kft.-nél nem csupán épületeket, hanem értékeket is építünk – minden egyes nap.”