WHB - Márkánk evolúciója
Vissza

Márkánk evolúciója

2021-03-23 Hírek

Márkánk evolúciója

Nem kell ahhoz marketingszakembernek lenni, hogy tudjuk, egy márka arculata a márka mögött álló cég vizuális megjelenése. De hogyan lehet egy vállalatot vizuálisan megjeleníteni? A piaci erejét, az értékeket, melyeket képvisel, a filozófiáját, sőt a múltját? Ez az, amihez viszont már marketingszakembernek kell lenni: ügyelni arra, hogy a szervezetről mutatott kép aktuális és pozitív üzenetekkel teli legyen.

Lessünk be a kulisszák mögé! Hogy zajlott a WHB Group arculatfrissítése?

1997-es alapítása óta a West Hungária Bau Kft. nagy utat járt be, melyet számos, kemény munka árán megszerzett siker övez. Ma már WHB Groupról beszélünk, több, az építés különböző területeit lefedő divízióval. Ezt a növekedést, tehát a cég gyakorlati átlényegülését országosan ismert, nagy piaci jelentőséggel bíró vállalattá, vállalatcsoporttá, feltétlen követnie kellett az arculatának. Mindezt úgy, hogy ne változzon meg teljesen, inkább csak megújuljon, hogy megfeleljen a modern vizuális trendeknek is. Adott volt tehát a feladat, így 2018-ban megkezdődött a jelenleg ismert imidzs kialakítása.

Az elmúlt 3 év számos feladatot tartogatott. Az arculatváltás ugyanis nemcsak a logó cseréjét jelenti, és nem áll meg a levélpapírnál sem: minél nagyobb egy vállalat, annál több arculathordozó, azaz logó és egyéb design-elemek megjelenítésére hivatott eszköz áll rendelkezésére. Honlap, autók, táblák, épületek kül- és belterei…, minél jobban belegondolunk, annál több ilyen juthat eszünkbe.

Mik voltak az a mérföldkövek?

  • Az új logó és színvilág megszületése után 2019 a tesztelés éve volt. A projekt marketing eszközök megújultak, pirosba és feketébe, azaz a siker és a professzionalizmus színeibe öltöztek, viselve a modernizált, dinamikusabb megjelenésű logót is, fehérrel kiegészítve. A vállalat új arculata a VADEX vadászkiállításon való kitelepüléssel debütált, teljesen új reklámeszközökkel.
  • 2020 elején átadásra került az új honlap is, mely nemcsak a design, de a szerkezet és a tartalom tekintetében is újjászületett. Követte ezt a többi online felület is, a Facebook és Instagram oldalak, az Intranet, majd év végére a Youtube csatorna is megszépült.
  • Komoly szervezési munka állt a járműpark újradekorálása mögött. A flotta új arculatba öltöztetése több szakaszban, 2019-től 2020 nyaráig tarott, mely eredményeképpen már a személyautóktól a tehergépjárműveken át a munkagépekig minden WHB-s jármű friss design-nal viheti a vállalat hírét a szélrózsa minden irányába.
  • A WHB Group piaci jelentőségének megfelelően impozáns megjelenést érdemelnek a telephelyek épületei is. 2020 tavaszán, a biatorbágyi irodaház óriás reklámoszlopával kezdődtek a nagyobb munkálatok. Majd, miközben mind a négy irodaházban lezajlott a belső helységek dekorációs elemeinek megújítása, a recepcióktól a tárgyalókig, elindultak a külső homlokzatcserék is, hogy egységes logóval és világító feliratokkal büszkélkedhessen minden létesítmény, mely a vállalat tevékenységét szolgálja.

Hogy miért szentelünk ekkora figyelmet az arculatunknak? Egyrészt, a magyar építőipar kiemelkedő szereplőjeként fontosnak tartjuk, hogy a megjelenésünk minden szempontból és minden területen tükrözze a piacon elfoglalt helyzetünket. Másrészt pedig: minden cég külleme nagyon egzakt információkat hordoz annak vállalati kultúrájáról. Figyelünk minden részletre és adunk a kivitelezés színvonalára, hiszen megbízóinknak is ezzel a szemlélettel dolgozunk!